Prem Praza

Pornografie jako učební materiál pro mladé lidi

V těchto dobách existují nekonečnosti věcí, které se vyvinuly, a existují i ​​jiné věci, které ne. Jedním z nich je vzdělání, tato větev společnosti byla uvízli v podobě, která se nechce měnit s ohledem na předměty, které se učí a jak je učit.

V rámci těchto otázek je sexualita choulostivým, kontroverzním a dokonce tabuovým tématem pro mnohé. V tomto tématu se mnozí lidé neodvažují podrobněji vyšetřovat nebo léčit drpornogratis, protože nemají nástroje k informování sebe sama nebo jejich ideologie nebo náboženství omezuje je.

Nový způsob učení se sexuality

Odvážná věta sexuologa Christian Graugaard je představit pornografii jako nástroj ve třídě. Podle něj se v rámci sexuální výchovy vyučuje pouze z biologického a anatomického hlediska, ale neřeší emocionální nebo kulturní otázku, která je ponořena do sexuality lidí.

Graugaard identifikuje mladé lidi jako “jednotlivce v sexualizované postmoderní společnosti“, kteří nemají potřebné zdroje k tomu, aby čelili sexuální realitě, která je v těchto dobách zažívána.

Zdroj v reakci na problém

Použití pornografie jako reakce na alarmující sexuální bombový útok, kterému jsou mladí lidé vystaveni, je jedním z bodů sexuologa. Každý den mladí lidé pozorují sexuální obsah, z televizních pořadů, internetu a reklamy, to vše bez někoho, kdo může vysvětlit a rozvíjet svůj kritický smysl v oblasti sexuality.

Myšlenka je naučit se rozlišovat, co je pravda, ze to, co je falešné, a že ne všechny sex je prevencí proti chorobám nebo genitální hygieně, protože je to příliš pozdě na odvrácení mládež na světě, v němž jsou již integrovány , Nejlepším řešením je vzdělávat je tak, aby mohli vyšetřovat a kritizovat veškerý materiál, který se ve virtuálním světě děje.

Tváří v tvář tomuto typu návrhu jsou společnosti ve světě znepokojeny, protože se jedná o názor, který se snaží změnit současný vzdělávací systém, který je dnes zastaralý vzhledem k technologickému boomu. Země jako Dánsko nebo Finsko se již rozhodly pro tento druh zdrojů a patří mezi země s nejlepší kvalitou vzdělání na světě.

Myšlenka pornografie jako didaktického materiálu neznamená sexuální rozvrat, který již sám o sobě existuje, ale vzdělání a vedení ohledně sexuality a života.

Pornografie, pokud je diskutována z morálního hlediska, má více zneužívání než profesionálové, něco, co se stávající společnost používala k cenzorování a sankcionování. Problémem je, že obvinění z pornografie nikdy nejsou založeny na vědeckém pohledu, což vždy vytváří spor a neustálé debaty o tom, co je správné nebo špatné.

Pokud pozorujete pornografii z vědecké oblasti, vidíte pozitivní věci jako negativní, a to podle množství pornografického materiálu, který se spotřebuje. To vše může vyvolat otázku: Sledování porna ovlivňuje můj zdravotní stav? Odpověď zní: závisí na několika faktorech.

Kolik materiálu je spotřebováno?

Bylo prokázáno, prostřednictvím studií, že porno ovlivňuje tělo postupně v závislosti na tom, kolikrát se k němu, dosahující vytvářet závislost lidí, kteří jsou závislí, společně s dalšími psychickými následky, jako je pocit viny nebo studu, úzkosti, deprese a dokonce i hněv.

To může být klasifikován jako závislí na porno někoho, kdo raději sledoval porno masturbovat sex se svým partnerem, nebo někdo, kdo nechce odejít domů raději tráví hodiny sledování videa. Toto chování ovlivňuje interakci se společností a následně i duševní zdraví.